Un produs Blogger.

luni, 26 septembrie 2011

Upgradati-va planul spiritual !

Indemnul meu: Actualizati-va / Upgradati-va planul spiritual !
.... Mergeti Duminicile la Biserica .... Voi incerca pe viitor sa va povestesc lucruri pe care le pierdeti nefacand asta .... Vom face pasii rand pe rand .... Iar cei care vor intelege & simti cu sufletul & spiritul sunt cei castigati .... Hadeti sa va tehnoredacteze subsemnata, cu voia lui Dumnezeu, o POVESTIOARA:
*** < Ce faci frate, tu vorbesti cu zidurile ?! >
..................................................
In vremurile noastre, un crestin ortodox se indrepta catre casa cu masina. La iesirea dintr-un oras, un cetatean i-a facut cu mana sa-l ia si pe el, cum se spune, la ocazie ... L-a luat in masina dar cand au ajuns in urmatoarea localitate, trecand prin dreptul unei Sfinte Biserici Ortodoxe, soferul s-a inchinat si a spus: Doamne, IIsuse Hristoase, Fiul cel iubit al lui Dumnezeu, pentru rugaciunile Prea Curatei Macii Tale si ale tuturor Sfintilor, mantuieste-ma pe mine, pacatosul robul tau. Cel care se urcase in masina era de alta credinta si l-a intrebat: Domnule, ce faci, dumneata vorbesti cu zidurile ? Dar n-a apucat sa-i raspunda soferul ca a sunat telefonul pasagerului. Dupa ce a terminat convorbirea l-a intrebat soferul pe pasager: Dar dumneata ce faci domnule, vorbesti cu plasticul acela pe care il tii in mana, adica cu celularul ? Nu domnule, eu nu vorbesc cu celularul, ci prin intermediul lui vorbesc cu cel mai bun prieten al meu. Ei, vezi si eu tot asa, nu am vorbit cu zidurile Sfintei Biserici, ci prin intermediul ei am vorbit cu Dumnezeul meu, prin rugaciune. ( citat al parintelui Ioan, in indreptarul Cuvant catre crestinii ortodoxi ) ....

Niciun comentariu: